Jeżeli posiadasz sprzęt objęty gwarancją Apple, który uległ uszkodzeniu technicznemu lub mechanicznemu, możesz naprawić go w autoryzowanym serwisie Apple w Warszawie. Jako certyfikowany serwis Apple honorujemy następujące gwarancje Apple:
Nasz autoryzowany serwis gwarancyjny Apple ma uprawnienia do naprawy sprzętu różnych generacji – tych najnowszych oraz tych starszych (do 5 lat). Nasi technicy posiadają odnawiane każdego roku certyfikaty Apple, dzięki czemu możemy naprawić nawet produkty najnowszej generacji. Najprostsze uszkodzenia mechaniczne naprawiamy od ręki (gwarancja Apple: bateria, ekran). Części wymienne zamawiamy prosto od producenta, są to części oryginalne, oficjalne – w autoryzowanym serwisie Apple ESPO nigdy nie dostaniesz tańszych zamienników.
Przeczytaj też o serwisie pogwarancyjnym Apple.
ESPO, jako serwis gwarancyjny Apple w Warszawie, naprawia wszystkie urządzenia producenta Apple objęte programem gwarancyjnym. Wyróżniamy tutaj dwa plany:
Ustawowa gwarancja Apple trwa tyle, ile przewiduje polskie prawo. Zazwyczaj dotyczy wad, które zostały zauważone w przeciągu dwóch lat od zakupu i otrzymania sprzętu. W ramach tej gwarancji Apple w Polsce klienci mają prawo do nieodpłatnej naprawy Apple, wymiany urządzenia albo zwrotu kosztów/obniżenia ceny produktu. W celu oddania sprzętu i odzyskania pieniędzy należy zwrócić się bezpośrednio do producenta lub udać do miejsca zakupu.
One-Year Limited Warranty to podstawowa gwarancja Apple, na zasadzie której nabyty sprzęt Apple jest objęty roczną gwarancją Apple. Serwis gwarancyjny Apple ESPO nie pobiera za tego typu naprawę pieniędzy. Aby zgłosić sprzęt i skorzystać z gwarancji w Apple, odwiedź jedną z naszych placówek – adresy znajdziesz w zakładce Kontakt.
Jeżeli masz sprzęt, na który skończyła się podstawowa gwarancja Apple (One-Year Limited Warranty; 1 rok) lub ustawowa, konsumencka gwarancja Apple w Polsce (2 lata), ale korzystasz z rozszerzonego planu AppleCare Protection Plan, wciąż możesz oddać swój sprzęt do naprawy i oczekiwać najwyższej jakości obsługi i realizacji zgłoszenia. Aby to zrobić, zapraszamy do naszego serwisu gwarancyjnego Apple.
Rozszerzona gwarancja MacBook trwa trzy lata od daty zakupu planu AppleCare, natomiast gwarancja iPhone, gwarancja iPod, gwarancja iPad oraz urządzeń Apple TV (np. gwarancja iMac) trwa dwa lata od daty zakupu planu ochrony AppleCare. W jej ramach możesz naprawić uszkodzenia techniczne i mechaniczne oraz wymienić sprzęt na nowy – w przypadku iPada i iPhone’a.
Skorzystaj z naszego serwisu Apple! Naprawa gwarancyjna AppleCare Protection Plan obejmuje:
Dokonujemy także napraw gwarancyjnych sprzętu Elgato posiadającego gwarancję firmy iSource S.A. Taka gwarancja trwa 2 lata. Zapraszamy do serwisu napraw ESPO w Warszawie!
Kontakt z Apple w sprawie roszczeń z tytułu prawa konsumenckiego:
Uwaga: Uprzejmie informujemy, iż PHU ESPO Sp. z o.o. – autoryzowany serwis Apple – nie jest działem pomocy technicznej i nie udziela porad technicznych. Infolinia techniczna dostępna jest pod numerem: 00 800 44 11 875.