Serwis pogwarancyjny Apple Warszawa

Jaki sprzęt obejmuje serwis pogwarancyjny Apple?

Jeżeli minęły zarówno podstawowa naprawa gwarancyjna Apple (1 rok), jak i ustawowa gwarancja Apple w Polsce (2 lata), wciąż możesz przyjść do naszego serwisu autoryzowanego Apple w Warszawie i oddać urządzenia, które doznały uszkodzenia. Co istotne, jako serwis pogwarancyjny Apple diagnozujemy i usuwamy usterki sprzętu, na który wygasła już gwarancja producenta, jak również usterki wynikające z nieprawidłowego użytkowania urządzeń marki Apple, nieobjęte systemem gwarancyjnym.

Ważne! Serwis pogwarancyjny Apple obejmuje wyłącznie urządzenia, którym przysługuje obsługa techniczna producenta. Jeśli nie jesteś pewny, czy pogwarancyjna naprawa Apple dotyczy posiadanego przez Ciebie urządzenia, zalecamy uprzedni kontakt telefoniczny z salonem ESPO.

Płatna naprawa pogwarancyjna Apple

Nasz serwis autoryzowany Apple oferuje płatną naprawę pogwarancyjną. Tego rodzaju usługi świadczone są na następujących warunkach:

 

Przeczytaj też o serwisie gwarancyjnym Apple.

Bezpłatna naprawa pogwarancyjna Apple

Istnieją wyjątki, dzięki którym serwis pogwarancyjny Apple może zostać wykonany bez ponoszenia opłat przez klienta. Dzieje się tak chociażby w przypadku naprawy iPhonów, w których firma Apple zdiagnozowała błędy fabryczne, np. awarie komponentu w module odbiornika (naprawa iPhone 12).

Listę produktów objętych darmowym serwisem pogwarancyjnym Apple oraz przyczyny odstąpienia od opłat znajdziesz tutaj: https://support.apple.com/pl-pl/service-programs. Jeżeli nie jesteś pewny, czy przysługuje Ci darmowa naprawa pogwarancyjna Apple, zadzwoń na infolinię producenta: 00 800 44 11 875. Uprzejmie informujemy, iż PHU ESPO Sp. z o.o. – autoryzowany serwis Apple – nie jest działem pomocy technicznej i nie udziela porad technicznych.

section-separator