Jak przygotować urządzenie do naprawy?

Zabezpiecz swoje dane

Zgraj je na zewnętrzny nośnik lub zapisz w chmurze.

Proces naprawy może wymagać przywrócenia ustawień fabrycznych.

Wtedy dane zostaną skasowane. Serwis nie gwarantuje zachowania

danych zapisanych w urządzeniu.

Wyłącz funkcję Find My

Włączona funkcja Find My na urządzeniu uniemożliwia technikom

diagnostykę urządzenia i może wydłużyć czas obsługi Twojego zgłoszenia.

Status funkcji Find My możesz sprawdzić tutaj lub kontaktując się z Apple

pod numerem 0 800 4411 875 (opłata zgodnie z taryfą operatora).

Jak wyłączyć funkcję Find My?

Wyjmij kartę SIM

Usuń dodatkowe akcesoria takie jak etui oraz szkło hartowane.

Nie dołączaj do przesyłki innych akcesoriów takich jak słuchawki

czy ładowarka. Nie są one potrzebne do realizacji naprawy.

 

Przygotuj do wysyłki

Urządzenie zapakuj tak, by je zabezpieczyć́ przed uszkodzeniami.

section-separator