Usterka, która uniemożliwia pracę z iPhonem 12 to problem, który zawsze warto skonsultować z autoryzowanym serwisem. Takim serwisem w Warszawie jest ESPO. Od lat z sukcesami działamy jako Serwis iPhone wspierając użytkowników telefonów marki Apple różnej generacji.
Będąc Serwisem iPhone 12 nasze usługi kierujemy do właścicieli i użytkowników telefonów iPhone 12, iPhone 12 Mini, iPhone 12Pro oraz iPhone 12 Pro Max. Zapewniamy indywidualne podejście do każdej usterki oraz fachowe rozwiązanie problemu, niezależnie czy dotyczy on oprogramowania czy usterki mechanicznej.
Jako autoryzowany serwis pracujemy z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części, na które udzielamy gwarancji. Gwarancję udzielamy również na wykonaną usługę, co dotyczy zarówno usług świadczonych w ramach naprawy gwarancyjnej, jak i pogwarancyjnej.
ESPO realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne telefonów iPhone 12. Doskonale wiemy, jak niezwodne są to urządzenia i jak bardzo doskwierać może ich brak, dlatego obok wysokiej jakości usług staramy się zapewniać szybą i sprawną obsługę.
Naprawy gwarancyjne realizujemy w ramach gwarancji producenta:
Opieką pogwarancyjną obejmujemy urządzenia Apple, na które wygasła już gwarancja oraz urządzenia, które ze względu na okoliczności powstania usterki nie kwalifikują się do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.
Nasz serwis iPhone 12 z powodzeniem radzi sobie z rozmaitymi problemami i usterkami, które uniemożliwiają lub utrudniają pracę z urządzeniem. Zależnie od zgłaszanego problemu możemy:
Wszystkich zainteresowanych serwisem iPhona 12 zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą, a w razie pytań lub wątpliwości do kontaktu.
Zapraszamy do naszego autoryzowanego serwisu Apple w Warszawie.