Aby móc realizować naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, wzięliśmy udział w programie Autoryzowany Serwis Apple. W ramach wymagań operacyjnych stale spełniamy standardy związane z poziomem świadczenia usług, certyfikacją naszych techników oraz dostępności usług dla naszych Klientów. Podlegamy okresowym kontrolom i przeglądom realizowanych przez pracowników firmy Apple, aby zapewnić konsekwentne przestrzeganie wysokich standardów. Oprócz dostępu do oryginalnych części otrzymujemy również odpowiednie narzędzia, szkolenia, podręczniki, narzędzia diagnostyczne i pozostałe zasoby firmy Apple umożliwiające wykonywanie tych napraw.
Przestrzeń, w której przyjmujemy urządzenia do serwisowania i naprawy, podzielona jest na strefę obsługi klienta oraz zabezpieczoną strefę warsztatową, w której realizowane są wszelkie naprawy, przechowywane części zamienne oraz produkty przeznaczone do naprawy. W zespole naszych techników pracują wyłącznie osoby, które uzyskały certyfikat w zakresie naprawiania produktów firmy Apple w autoryzowanym centrum egzaminacyjnym. Dla poszczególnych produktów certyfikacje są odnawiane przynajmniej raz do roku, dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę w zakresie nowych urządzeń i aktualizacji systemu.
Dlaczego warto zdecydować się na naprawę urządzeń iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook w salonie ESPO w Warszawie? Znamy co najmniej kilka powodów:
Aby móc realizować naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, wzięliśmy udział w programie Autoryzowany Serwis Apple. W ramach wymagań operacyjnych stale spełniamy standardy związane z poziomem świadczenia usług, certyfikacją naszych techników oraz dostępności usług dla naszych Klientów. Podlegamy okresowym kontrolom i przeglądom realizowanych przez pracowników firmy Apple, aby zapewnić konsekwentne przestrzeganie wysokich standardów. Oprócz dostępu do oryginalnych części otrzymujemy również odpowiednie narzędzia, szkolenia, podręczniki, narzędzia diagnostyczne i pozostałe zasoby firmy Apple umożliwiające wykonywanie tych napraw.
Przestrzeń, w której przyjmujemy urządzenia do serwisowania i naprawy, podzielona jest na strefę obsługi klienta oraz zabezpieczoną strefę warsztatową, w której realizowane są wszelkie naprawy, przechowywane części zamienne oraz produkty przeznaczone do naprawy. W zespole naszych techników pracują wyłącznie osoby, które uzyskały certyfikat w zakresie naprawiania produktów firmy Apple w autoryzowanym centrum egzaminacyjnym. Dla poszczególnych produktów certyfikacje są odnawiane przynajmniej raz do roku, dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę w zakresie nowych urządzeń i aktualizacji systemu.
Z usług naszego punktu bardzo często korzystają użytkownicy urządzeń starszych generacji. Gros z nich jest zaskoczona tym, że dysponujemy technologią oraz częściami zamiennymi umożliwiającymi naprawę urządzenia wycofanego już z oficjalnej dystrybucji marki. Oferując naprawę wszystkich modeli Apple zapewniamy fachowe wsparcie urządzeń najnowszych generacji, jednocześnie nie zapominając o użytkownikach przywiązanych wcześniejszych modeli tych urządzeń. Nasze kompetencje oraz zasoby pozwalają znacząco wydłużyć cykl życia urządzeń Apple, tym samym przyczyniamy się do zmniejszenia ilości elektrośmieci w naszym otoczeniu.
Jeśli szukasz serwisu iPhone 15 / iPhone 14 / iPhone 13 czy iPhone 12 – skorzystaj z naszych usług w Warszawie!
Klientów zainteresowanych zleceniem naprawy dowolnego urządzenia marki Apple zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą. W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji. Na pytania odpowiadamy osobiście, telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
DANE FIRMY
PHU ESPO SP. Z O.O.
Aleje Jerozolimskie 190 lok. U4
02-486 Warszawa
NIP: 5223020114
REGON: 147493023
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
www.facebook.com/SerwisESPO/